Selenas intervju för NRJ


Vilken stil kommer nästa album vara?
Jag har testat massa en massa saker och jag arbetar med många duktiga personer. Det kommer att finnas gott om överaskningar kan jag säga.
 
Vilken låt gillar du mest på albumet, "When The Sun Goes Down"?                                                       Utan tvekan, who says!
 

Hur var det att spela in "Spring Breakers" med James Franco och Ashley Benson?                                Det var  definitivt en mycket rolig upplevelse, men också lite stressad. Det var en stor upplevelse eftersom det är en annan typ av film som jag brukar göra. Kanske att mina fans inte kommar tycka om det, men det var viktigt för mig och jag kunde inte vägra. Jag var tvungen att se hur långt jag kan gå.

 

Känner du en stor press eftersom du är en känd tonåring?                                                                     Detta är nog bara en stressig tid, men ärligt talat nej. Jag är en av mina fans. jag växte upp med dem. Jag försöker att inte dölja någonting och leva ett normalt liv.

 

Att spela i Glee skulle vara för dig ...?                                                                                                       Super!

 

Vill du spela något liknande "Magi på Waverly Place"?                                                                          Jag tittar inte mycket på TV, men om jag var tvungen att ha en trevlig roll, varför inte? En roll av Glee skulle vara coolt.

 

Din samling av"Dream Out Loud" kommer den att säljas i Frankrike?                                                     Jag hoppas det, för nu säljer den i Amerika. Frankrike är långt borta (skrattar).

 

Och din parfym?
Ja det kommer den, men har inte ett visst datum bestämt.

 

Vill du spela in en duett med Rihanna? Kanske någon annan?
Om jag var tvungen att visas i en duett med en tjej skulle det vara Katy Perry. Jag älskar henne. Om det skulle vara en man är det Jason Mraz. Men det händer inte, vilket är synd!

 

Inte Justin Bieber?
Nej.

 

Hur hanterar du hoten på Facebook?
Jag försöker att inte inte uppmärksamma kritiken, jag bryr mig inte. Jag har underbara människor som stödjer mig. Jag bryr mig inte om dåliga tweets heller, eftersom jag inte vill inte sänka sig till deras nivå.

 

Vill du spela in en duett med en fransk sångerska?
Egentligen talar jag inte franska (skrattar). Jag vet bara hur man säger "hej" och allt det där. Med resten vet jag inte, så jag vill inte. (Skrattar)

 

Planerar du en konsert i Frankrike?
När mitt album kommer ut vill jag framföra den här i Frankrike, men jag vet inte om en konsert planeras ännu. Men jag skulle vilja!

 

Har du tid att koppla av i ditt fullspäckade schema?
Ja, det har jag! Det är viktigt att ta en paus. Även när jag är i studion måste jag vila. 

 

Vad är hemligheten bakom din skönhet?
Jag tvättar alltid mitt ansikte morgon och kväll!

 

Började du röka efter inspelningen av "Spring Breakers"?
(Skrattar) Nej, inte alls!

 

Vilken är din favoritlåt just nu?
'where have you been' av Rihanna. När jag hör den börjar jag alltid dansa. (skrattar). Jag gillar också att lyssna på Norah Jones.

 

Gillar du One Direction? Vem tycker du är bäst?                                                                                  Ja, jag gillar dem, men jag har inte en favorit av killarna.

 

Vilka studer har varit de bästa och sämsta i din karriär?
Ärligt talat, jag är glad och det finns mycket bra stunder. Men mina favorit stunder är det när jag står på scenen.


Kommentarer
Postat av: JULIA

svar: tack så mycket och kul att du hitta till min blogg! :)
kram

2012-09-05 @ 17:42:49 / URL: http://www.myonedirectionovel.blogg.se
Postat av: Jouline- Gossip Girl Sverige

Här kan man nu rösta! Och glöm inte kolla in hur du samlar poäng för att vinna! Lycka till!
http://blairandchuck.blogg.se/2012/september/blog-award-rostning.html

2012-09-06 @ 18:33:29 / URL: http://blairandchuck.blogg.se
Postat av: Jouline- Gossip Girl Sverige

Glöm inte bort att samla poäng och glöm framför allt inte bort att säga till om du gjort något som t.ex skrivit ett inlägg, länkat eller följt på bloglovin osv. xoxo

2012-09-08 @ 22:32:30 / URL: http://blairandchuck.blogg.se
Postat av: Jenny - ♥LHN♥

Hej, är du intresserad av ett länkbyte? :)

2012-09-09 @ 11:25:16 / URL: http://lucyhalenews.blogg.se
Postat av: Jenny - ♥LHN♥

Hej, var med och tävla i min Blog Awards! http://lucyhalenews.blogg.se/2012/september/blog-awards-2012.html#comment

2012-09-12 @ 18:45:48 / URL: http://lucyhalenews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0