PAUS

Hejsan! Just nu vet jag att det inte är så många som besöker bloggen pga upptadringen. Jag (ägaren) har ingen dator så jag kan inte uppgradera varje dag. Dock så har jag beställt en design, och är på jakt efter en ny dator så bloggen kommer startas igen framöver. Så länge ha det bra, och om ni vill hjälpa till med bloggen maila: [email protected] så kan vi prata om det. Kram.


Dance

 Selena med sina vänner Ashley Cook, Francia Raisa, Samantha Droke & Lynne utanför dansstudion. (video på dans hittar ni längre nerstrax efter detta var dom på en restaurang - Umami Burger.
.
 
 
 

New Video: Selena Dansar Till Everybody Knows


Back On Track

Hej, nu är jag tillbaka!
Jag ska få upp statistiken igen och jobba med den här bloggen. Designen är verkligen prio 1 nu och jag har kontaktat en person som tar beställningar. Så designen blir bättre.
nu kör vi, är ni med mig!?

New Picture: Ashley Benson & Selena @ airport

 

RSS 2.0