Selena, Justin & ett fan (igår)


Shot Music

Gomez har blivit nominerad för 3 kategorier av Shot Music.
- Best celebrity
- the best team
- the best song about love.
 
Ni kan rösta HÄR om ni tycker Selena är värd att vinna. Hon tävlar bl.a mot Rihanna, Demi Lovato, Justin Bieber och Miley Cyrus. Ni kan rösta hur många gånger som helst om ni upptaderar sidan - det är hur enkelt som hellst.
 
- thank you

INSTAGRAM

Rachel Korine har upptaderat sin instagram med ett foto på Selena, Ashley Benson och Vanessa Hudgens från inspelningen "spring brekers". Filmen är av Harmony Korine.
Rachel skriver:
 
'Otvyazny holidays" officially ended today, i love you, Harmony (:'

Nya bilder - 'feed the dog'

Selena la upp dessa bilder på sin Facebook - det är inspelningen av Feed The Dog.
 
 

Selena Gomez Blogg

Hej & Välkommen!
Detta är en Selena Gomez blogg som drivs ensam av mig - ida forsberg, 15 år.
Om du är ett fan av Selena eller bara allmänt gillar henne är denna blogg perfekt för dig.
Tipsa gärna bloggen, och just nu när bloggen är så pass ny gör jag länkbyten.
Tack och hoppas du gillar den, jag tar emot kritik!
 
 

Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.


RSS 2.0